Ondersteuning | ST2

Diefstalbeveiliging

De ST2 biedt optimale diefstalbeveiliging. Als u de ST2 op slot zet, kunt alleen u hem weer inschakelen.

Als de ST2 wordt verplaatst of gedurende langere tijd wordt geduwd terwijl hij op slot staat, wordt de diefstalmodus geactiveerd. De motor wordt geblokkeerd en de locatie van de ST2 wordt via de bestaande mobiele verbinding vastgelegd. Zo wordt uw ST2 onaantrekkelijk voor fietsendieven.

 

DIEFSTALMODUS

Als de ST2 wordt verplaatst of gedurende langere tijd wordt geduwd terwijl hij op slot staat, wordt de diefstalmodus geactiveerd. Dit resulteert in het volgende:

  • De motor wordt geblokkeerd en daardoor wordt rijden praktisch onmogelijk.
  • De locatie van het gestolen voertuig wordt via de bestaande mobiele verbinding vastgelegd.
  • De lichten knipperen.
  • De eigenaar ontvangt een sms-bericht op het mobiele nummer dat bij de activering geregistreerd is.

Als u onverwacht merkt dat uw ST2 gestolen is zonder dat de diefstalmodus geactiveerd is, dan kunt u deze alsnog handmatig activeren via met de myStromer AppDe ST2 kan uitsluitend met de myStromer App uit de diefstalmodus gehaald worden. Onthoud dat de diefstalmodus slechts actief is zolang de accu in de ST2 zit en deze nog een minimale restlading heeft.

 

 

OP SLOT ZETTEN

Om uw ST2 op slot te zetten gaat u als volgt te werk: 

1. Druk op de aan/uit-knop om naar het snelkoppelingsscherm te gaan.
2. Kies in het snelkoppelingsscherm OP SLOT ZETTEN. 

Als uw ST2 niet uitgeschakeld of op slot gezet wordt, maar wel langere tijd inactief is, schakelt hij vanzelf uit. Het slot wordt in dit geval echter niet geactiveerd.

 

SLOT DEACTIVEREN

Om het slot te deactiveren volgt u de volgende stappen:

  1. Druk op de aan/uit-knop.
  2. Geef vervolgens via het touchscreen uw PIN-code op.
 

EERSTE PIN-CODE INSTELLEN/ACTIVEREN

Uw eerste PIN-code voor het activeren en deactiveren van het slot wordt willekeurig aangemaakt bij de activering van uw ST2 en deze ontvangt u per sms op het geregistreerde mobiele nummer en per e-mail op het geregistreerde e-mailadres.

De activering wordt meteen bij levering door uw Stromer-dealer uitgevoerd.

De dealer koppelt daarbij uw ST2 aan uw e-mailadres en registreert u daarmee als de eigenaar.
Zodra de dealer de activering heeft uitgevoerd, ontvangt u per e-mail een link die u kunt volgen om de activering te voltooien.

 

PIN-CODE INSTELLEN

  1. Druk op de aan/uit-knop om naar het snelkoppelingsscherm te gaan.
  2. Kies in het snelkoppelingsscherm MENU en vervolgens INSTELL.
  3. In het gedeelte PIN kunt u een nieuwe PIN-code instellen. 

Uw eerste PIN-code wordt willekeurig aangemaakt bij de activering van uw ST2 en deze ontvangt u per sms op het geregistreerde mobiele nummer en per e-mail op het geregistreerde e-mailadres.

Als u uw PIN-code vergeet, kan de Stromer-dealer de PIN-code resetten. Let op: hiervoor hebt u een ST2 met geactiveerde OMNI nodig, en goed mobiel bereik. Als uw PIN-code met succes gereset is, ontvangt u een e-mail en sms met uw nieuwe PIN-code.

© 2014-2017 StromerShop.nl